Komunikat "rozłączony" pojawia się, gdy program Systim+ nie może połączyć się z serwerem Systim+.
1. Przyczyny mogą być następujące:
- brak połączenia z internetem,
- firewall blokuje połączenie z internetem,
- włączone są jednocześnie dwa programy Systim+ (na innych komputerach) z identycznym kluczem i numerem konta - w takiej sytuacji jeden program będzie rozłączał drugi,
- program zawiesił się,
- awaria systemu operacyjnego,
- awaria serwera Systim+ - co się w praktyce nie zdarza, możesz do nas napisać lub zadzwonić aby ustalić, czy serwer działa prawidłowo.
2. Sugestie rozwiązania:
- upewnij się w kontakcie z obsługą Systim, że serwer Systim+ działa prawidłowo,
- upewnij się, że internet działa prawidłowo,
- upewnij się, że firewall nie blokuje połączenia,
- upewnij się, że włączony na raz jest jeden Systim+ z danym kluczem i numerem konta, wyłącz inne, również na innych komputerach,
- spróbuj połączyć się ponownie,
- zamknij i uruchom ponownie Systim+,
- zrestartuj komputer,
- spróbuj przeinstalować Systim+,
- przejdź na stary sposób łączenia z Systim+,
- w przypadku biur rachunkowych (które korzystają z wielu kont) zalecamy wyłącznie używanie starego sposobu łączenia z Systim+,
- w ostateczności spróbuj uruchomić Systim+ na innym komputerze, podłączonym do innej sieci internet - koniecznie upewnij się, że wyłączyłeś wszystkie inne programy Systim+!