Dlaczego w Systim+ pojawia się komunikat "rozłączony"

Komunikat "rozłączony" pojawia się, gdy program Systim+ nie może połączyć się z serwerem Systim+.

1. Przyczyny mogą być następujące:

  • brak połączenia z internetem,
  • firewall blokuje połączenie z internetem,
  • włączone są jednocześnie dwa programy Systim+ (na innych komputerach) z identycznym kluczem i numerem konta - w takiej sytuacji jeden program będzie rozłączał drugi,
  • program zawiesił się,
  • awaria systemu operacyjnego,
  • awaria serwera Systim+ - co się w praktyce nie zdarza, możesz do nas napisać lub zadzwonić aby ustalić, czy serwer działa prawidłowo.


2. Sugestie rozwiązania:

  • upewnij się w kontakcie z obsługą Systim, że serwer Systim+ działa prawidłowo,
  • upewnij się, że internet działa prawidłowo,
  • upewnij się, że firewall nie blokuje połączenia,
  • upewnij się, że włączony na raz jest jeden Systim+ z danym kluczem i numerem konta, wyłącz inne, również na innych komputerach,
  • spróbuj połączyć się ponownie,
  • zamknij i uruchom ponownie Systim+,
  • zrestartuj komputer,
  • spróbuj przeinstalować Systim+,
  • przejdź na stary sposób łączenia z Systim+,
  • w przypadku biur rachunkowych (które korzystają z wielu kont) zalecamy wyłącznie używanie starego sposobu łączenia z Systim+,
  • w ostateczności spróbuj uruchomić Systim+ na innym komputerze, podłączonym do innej sieci internet - koniecznie upewnij się, że wyłączyłeś wszystkie inne programy Systim+!

 


powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!